Niestandardowa emisja reklamowa, następca klasycznej reklamy display. Unikatowe połączenie reklamy z contentem redakcyjnym, emitowane w otoczeniu wartościowych treści wydawców na całym świecie. Reklama w sposób spójny stanowiąca część contentu przedstawionego na stronie. Na tyle nieinwazyjna z treściami, że użytkownicy nie odczuwają „przytłoczenia reklamowego”, a wręcz traktują jako integralną część treści na stronie.
Sieć reklamowa bazująca na własnych bazach danych, których jesteśmy administratorem, oraz bazach naszych partnerów. Daje nam to możliwość dotarcia do ponad 80% użytkowników B2C, jak również B2B w Polsce.
Dane behawioralne połączone z danymi wielokanałowymi dają możliwość stworzenia i wyselekcjonowania w unikatowy sposób użytkowników zainteresowanych Twoją marką. Daje to możliwość rotowania kanałami komunikacji marketingowej w oparciu o realną obecność użytkownika w Internecie oraz dopasowanie do niego najatrakcyjniejszego formatu reklamowego, jakiego w określonym czasie poszukuje! Jednocześnie analizujemy kreację pod względem user experience (UX).
Idealne rozwiązanie geolokalizacyjne.
W naszej sieci mamy do dyspozycji ponad
15 mln rekordów umożliwiających realizację kampanii w modelu CPC. Bardzo szerokie kryteria targetowania. Baza aktualizowana co 3 miesiące.
Niezależna sieć nośników reklamowych sięgająca od największych miast po najodleglejsze zakątki Polski. Cały proces w jednym miejscu – od nalezienia odpowiedniej tablicy, przez projekt, druk, po wyklejenie. Najważniejszym atutem jest mierzalność. Dzięki unikatowym danym, jakie posiadamy, jesteśmy w stanie bardzo precyzyjnie określić, ilu użytkowników zetknęło się z reklamą, oraz kontynuować nasze działania online! Już niebawem możliwość rozliczania się w modelu CPM.
Rich Media to format reklamowy zawierający elementy interaktywne. Głównym jego zadaniem jest zaangażowanie odbiorcy - nie tylko poprzez skupienie jego uwagi na obrazie, lecz również zachęcenie go do nawiązania interakcji z kreacją, dzięki czemu reklama na dłużej pozostanie w świadomości użytkownika. W formatach Rich Media możliwe jest zaimplementowanie takich mechanizmów jak: gry, galerie, animacje, video i wiele innych angażujących rozwiązań.
Native
Mailing
Dane
sms/mms
DigitalOOH
Rich Media
Strona wykorzystuje cookies do celów
statystycznych, marketingu oraz optymalizacji
pod względem użyteczności. Polityka prywatności